JEUGDTEAMS

MINI'S (U12)

• OVER

Mini's zijn de enthousiaste meiden en jongens van 10 en 11 jaar. In vergelijking met de benjamins nemen ze al een stap verder in hun spel. De scrum bestaat hier uit vijf teamleden en ze wagen zich ook aan een line-out. Op het veld van 70 bij 45 meter krijgt verdedigen een nieuwe betekenis, met talloze tackles, terwijl aanvallen inhoudt dat ze druk bezig zijn met passen, rucks opzetten en slimme ontwijkingen van tackels. Kortom, er is geen tekort aan actie tijdens de Mini's wedstrijden!
  • Trainingstijden

Dinsdag 18:00-19:00uur Donderdag 18:00-19:00uur
  • Competitie

De Mini’s (U12) spelen nog geen volwaardige bondscompetitie. De jongens en meisjes spelen wekelijks 2 of 3 wedstrijden op zaterdagochtend (meestal tussen 10 en 12 uur) tegen andere teams uit district- midden en noord/west, van in totaal 1 uur.
  • Trainers/coach

Arend Zwaneveld, Tibbe van der Kamp, Erik van Rijssen & Pieter Zuidweg