SENIORENTEAMS

HEREN 2

• OVER

Het team, met als officiële titel “Rugby Club Hilversum 2”, staat onder vele officieuze namen te boek. De echte rugbyer onder ons kent het team als “Die Bosbokken”. Wij dragen als 2de team van Rugby Club Hilversum deze geuzennaam die ook wel gebruikt wordt als tweede naam voor het aanduiden van de gehele Rugby Club uit Hilversum.

“Die Bosbokken” is dan ook een naam waar wij trots op zijn en die het 2de team dan ook vol van eer en met geweten op de Nederlandse rugbyvelden verdedigt!

“Die Bosbokken” kenmerkt zich vooral door de mix van talent, ervaring, jeugdig enthousiasme en bovenal gezelligheid! Wij spelen rugby uit pure liefde voor de sport; de ene speler om langzaam af te bouwen naar een welverdiend rugbypensioen, de ander om te leren van de ervaring in het team en zichzelf hiermee beter te maken. De band die ons bindt is uiteindelijk de liefde voor het spel, de kameraadschap binnen het team en de club en uiteraard de immer welverdiende 3de helft.
  • Trainingstijden

Donderdag 20:00 - 21:30uur
  • Competitie

Heren 2 speelt in deze fase van de competitie in de 4e klasse Midden-Oost op zondagen. Wedstrijd schema volgt.
  • Trainers/coach

Vacant
  • Teammanager

Ron Ruiter
  • Kom eens kijken!

Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging? Een sport waar hard gewerkt moet worden, discipline van groot belang is, waar je op elkaar moet bouwen om te presteren? Kom dan gerust eens een keertje kijken of mee trainen.

Doe sportkleding aan die lekker zit en neem noppen of hardloopschoenen mee. Rugby is een sport voor iedereen, wat voor lichaamstype en van welk formaat je ook bent! Bij ons is iedereen met interesse voor onze mooie sport van harte welkom.